Saturday, November 15, 2014

Blogger Keşif Etkinliği! ❤️

      Merhaba arkadaşlar!! 
  
  Bu etkinliği MissTuti'nin tatlı blogu sayesinde gördüm ve o kadaar mükemmel bir etkinlik ki..
Etkinliğin amacı benim gib, yeni blogların veya daha uzun süredir aramızda olan blogların keşfedilebilmesi ve bu şekilde aslında bilmediğiniz ama beğenebileceğiniz bloglar bulabilmek! 

  Aşağıda yorumlar kısmına blogunuzda  kısaca bahsedip blog linkinizi koyabilirsiniz! 

  Sizden önceki bloglarada göz atmayı unutmayın!! ^^ 
                             

MissTuti'nin Blogu : http://misstuti.blogspot.com.tr

 Takipçim olmayı unutmayın!

xoxo BeggyBoo

45 comments :

  1. Gerçekten harika bir etkinlik. Bende şu sıralar fazla paylaşım yapamadım ama en yakın zamanda yeni paylaşımlara başlıyorum bloguma bakabilirsiniz arkadaşlar. http://naynaynomm.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gerçekten blogun cok güzel askım paylasıcaklarını sabırsızlıkla bekliyorum ^^

      Delete
  2. Merhaba çok tatlı blogun var ama izleyici eklentin yok sanırım izleyici olabilmek için

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çoook teşekkür ederim seninde blogun cook güzelmis yazılarını cok begendim. Evet bir türlü ekleyemedim ama terar deniyim ❤️❤️

      Delete
    2. Sonunda başardım! Daha çook öğrenicek şeylerim var sizden :) Teşekkür ederim <3 ^^ Seni de takipteyim!

      Delete
  3. etkinliğimi paylaşmana çok sevindim tatlım hoşgeldin aramıza :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben böyle bir etkinliğin olmasına çook sevindim! Hosbulduk ^^ ❤️❤️

      Delete
  4. Etkinliğin hayırlı olsun canım..Blogumda el emeği ürünlerimin satışının yanında okuduğum kitaplara, izlediğim dizi ve filmlere gibi birçok konuda yazmaya çalışıyorum..
    Blogumda bir çekiliş başlattım. İlk çekilişim :)
    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2014/12/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    Katılırsanız çok sevinirim.

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim canim ^^ blogunu hemen takibe aldım! Çekiliş hediyelerinde ayrı bir güzel. Bende yakında bir çekiliş yapacağım, haberin olsun :)) ^^

      Delete
  5. Antalya'dan bi blogger daha görmek ne kadar güzell :) Sayıca çok az olduğumuzu sanıyordumki baya bi kişi varmış aslında :) Seni takipteyim canım banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende yeni sayılırım biraz :D blogunun takipçisiyim artık, teşşekkür ederim! Umarım beğenmişsindir blogumu. Antalyalı blogger bende az zannediyordum ama varmışız ^^

      Delete
  6. Blog Kefiş Etkinliğinden sizi takibe aldım Banada beklerim=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler canim. Hemen bakiyorum ^^

      Delete
  7. slm cnm çok güzel bir etkinlik benim bloğuma da beklerim herkesi kozmetik ve bakım ağırlıklı film, kitap ,gezi bloğu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim canim benim, hemen takip ettim blogunu ^^

      Delete
  8. merhaba benimde genelde bakım üzerine olan bir blogum var
    bende yeni sayılırım o yüzden bu etkinlikler çok faydalı oluyor :)
    seni ve ilgilenenleri bekleriim
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim canim takipteyim bende :)) ^^

      Delete
  9. Merhaba bende blog dünyasında yeniyim o yüzden güzel düşünmüşsünüz :)
    http://biraltibirsifir.blogspot.com.tr/?m=1
    blogumda görduklerimi, duyduklarımı, deneyimlerimi yazıyorum herkesi beklerim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim canim bende takipteyim artııık ^^

      Delete
  10. Seni bir süredir takipteyim zaten, bloğunu çok beğeniyorum. Bana da gelirsen çok memnun olurum : )

    http://bakimliibayan.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzel yorumun için çook teşekkür ederim bende artık takipteyiim ^^^

      Delete
  11. Merhaba :) Benimde makyaj üzerine yazılar yazdığım bir blogum var.
    Blogum: http://makyajdefterimm.blogspot.com.tr/
    Bloguma gelenlere bende geri dönüş yapıyorum.
    Sevgiler :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogunu çok beğendim canim teşekkür ederim bende takipteyim artık^^

      Delete
  12. Blog keşif etkinliğinden geldim, takipteyim, yine bir blog keşif etkinliğindeyim, Blogumda modaya dair herşeyi ve günlük kombinlerimi paylaşıyorum, bana da beklerim,http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim canim hemen takibe aldııım :))

      Delete
  13. Merhabalar yeni bir blog sahibiyim benim blogum ojelerim ve nailartlarim üzerine hepinizi bloguma beklerim takip edenlere geri dönüyorum
    Instagram ve twitter : madamojeli
    Blog Sayfam :madamoje.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takip ettim canım çok yeteneklisin ^^

      Delete
  14. Blogunu çok sevdim :) Benim bloguma da bekliyorum herkesi :))

    http://lifeofnil.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim hemen takip ettim beğenfiğine çook sevindim, teşekkür ederim ^^

      Delete
  15. Replies
    1. Canim google plus dan takip ettim ama bloguna nasıl abone olurum sitende bulamadığım için olamadım. :(

      Delete
  16. Merhabalar, bende katılmak istedim etkinliğine
    Blogum makyaj, bakım, kozmetik, alışveriş adına bir blog beklerim senide herkeside ;)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takip ettim canim çook teşekkür ederim ^^

      Delete
  17. Merhabalar blog keşif etkinliğinden blogunuzu keşfettim ve takibe aldım :)

    Türkiye'de satılan ve Kore menşeili kozmetik ve cilt bakım ürünleri hakkında yorumlarımı yazıyorum blgoumda :)
    Banada beklerim :)
    Sevgiler ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takip ettim canim, çok güzel bir bogun var! ^^

      Delete
  18. merhaba arkadaşlar beni eklerseniz sevirim takipteyim... mrvorll20.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. bende takibe aldım beklerim sevgiler. www.gamzecelikdemir.com

    ReplyDelete
  20. Merhabalar takipteyim benim de makyaj ve cilt bakımı üzerine yeni açtığım bir blogum var uğrarsanız sevinirim :) senbenvehayat.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  21. Merhaba, gezdiğim yediğim giydiğim beğendiğim incelediğim her şeyi bloğuma döküyorum, hepinizi bekleriim. Etkinlik için de teşekkür ederiz :) http://mugeslife.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takipteyim canim, teşekkür ederim ^^

      Delete
  22. Merhaba blogunu takibe aldım bende beklerim bloguma
    http://bakbunubenyaptim.blogspot.com.tr/
    Kendin yap,hobi,dıy hakkında yazılarım var
    Birde ben Kore dizileri seyretmeyi çok seviyorum
    Sevgiler

    ReplyDelete
  23. Merhaba, çeşitli bilgiler ve kişisel düşüncelerimi ve tecrübelerimi paylaştığım bir bloğum var beklerim.

    adamzeka.blogspot.com.tr

    ReplyDelete