Thursday, November 20, 2014

Cilt Bakım Rutinim ve Ürünlerim!

                                      

   Herkese merhaba!! Uzun süredir doğru düzgün bir blog yazısı yazmadığımın, yazamadığımın farkındayım ama çoook mükemmel bir telafiyle geldim! ^^
   Artık blog için çekeceğim fotoğrafları sonunda iphone kamerası yerine profesyonel bir kamerayla çekmeye başladım umarım görüntü kalitesinden memnun kalırsınız!!


                                     

  Öncelikle Neutrogena'nın pink grapefruit isimli yüz temizleme jeliyle sabahları yüzümü yıkıyorum. Öyle aşırı aşırı bir özelliği yok ama bence temizlemede çok iyi, cildinizin arındığını hissediyorsunuz, hoş bir parlaklık veriyor ayrıca bende yüzümdeki yağı aldığını farkettim ama aşırı yağlı bir cildim olmadığı için aşırı bir fark yaratmadı ama sizde yaratabilir ve greyfurtun o taze hissini cildinizde hissedebiliyorsunuz ki sabahları çok iyi geliyor benim için. Meyve aromalı olması da cildinizde güzel bir koku yaratıyor. 
  Tabiiki ben sadece temizleme jeliyle cidden temizlenmiş gibi hissedemiyorum o yüzden günlük peelinge de ihtiyaç duyuyorum işte tam bu kısımda aynı ürünün günlük peelingi devreye giriyor ^^

                                     

   Üstteki temizleme jelinden sonra bu peelingi kullandığımda siyah noktalarımın azaldığını farkettim. Jelle yıkadıktan sonra bu peelingi yüzüme uyguluyorum ve sonra suyla duruladığımda cildimdeki ölü deriyide cildime zarar vermeden alıp cildime ayrı bir canlılık kattıyor. Yine jelde olduğu gibi hoş bir kokusu var.
   Ben bu iki ürünüde yaklaşık 5 aydır değiştirmeden, tabii arada yeni denediklerimde oldu fakat hep bunlara geri döndüm, kullandım ve hala kullanıyorum. Gayette memnunum cildime temiz bir his bırakıyor ve kullandığımdan bu yana  arada ki normal durumların dışında bende sivilce yapmadı.

                                      

   Garnier'ın saf ve temiz peeling'ini ben maske olarak her hafta veya iki haftada bir kullanıyorum ve bunu kullanacaksam Neutrogena'nın peelingini kullanmıyorum o gün. 
   Yüzümü yine Neutrogena'nın jeliyle temizledikten sonra nemli bırakıp bunu yüzüme uyguladıktan sonra 15 dk yüzümde tutuyorum zaten kurumaya başlayınca yüzünüzde maske gibi kalıyor. Sürünce cildimde sanki mentollüymüş bir ferahlık hissi oluşuyor kullandığımda. Ve cidden siyah noktalarım aşırı azaldı, cildimdeki gözenekleri büyütmedi ve bunu kullandığım zaman ciddi anlamda yeniden doğmuş hissi veriyor cilde o yüzden çok tavsiye ederim!

  Umarım hoşunuza gitmiştir! 

  xoxo BeggyBoo

8 comments :

  1. garnier 3 ü bir arada mentollü hissi epey yoğunnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Değil mi? Beni pek rahatsız etmedi aksine ferahlık hissi veriyor ama soğuk günlerde üşüme nedeni :D

      Delete
  2. Bende bunları kullanıyordum bir ara benimde 14 yaşımdan beri sivilce problemi yaşıyorum. Temizlemesi güzel ama bana göre daha çok drugstore ürünlerinden çok; pharmacy ürünlerini tercih etmelisin. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok haklısın! Michael Todd'un ürünlerini de çok beğeniyorum, onlardan daha sık kullanabilirim. Bunlar biraz daha 'eh işini yaptı' tarzı ürünler, şimdilik yetiyor ama bakalım artık :))

      Delete
  3. Neutrogena'nın bu ambalajının rengi çok hoş ama hassas bir cildim olduğu için kullanmaya korkuyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aşırı bir yüzü tahriş etmiyo ama yine de eğer çok hassas bir cildim var diyorsan peeling önermem

      Delete
  4. merhaba fıstık neutrogena nın pompalı olan temizleme ürünü benim favorim bayılıyorum sende çok iyi yazmışsın takibimdesin bende beklerm bloğuma muckkk:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim canim. Ürün cidden çok iyi bende paylaşayım dedim. Bende öptüm seni ❤️❤️

      Delete