Saturday, December 27, 2014

Maybelline NY Color Sensational Rujların İncelemesi









Merhaba, herkese mutlu Cumartesi'ler...
Bende Watsons'a gittim ve indirimden birkaç şey aldım. Eh, dedim ki size de
bu güzel rujlardan  bahsedeyim. ^^ Maybelline'in Color Sensational serisinin
bu 2 güzel rujunu aldım. İlk resimde olan pembe tondaki ruj, 162 numara
'Feel Pink' ; diğer kırmızı olan ise, 547 numara 'Pleasure Me Red'

Öncelikle her iki ruj içinde bahsedeyim,
dudağınıza uygulaması biraz zahmetli, özellikle kırmızı tondaki ruj için
fakat dudağınıza uyguladığınızda mükemmel bir şekilde nemlendiriyor 
ayrıca kalıcılığı da bir o kadar güzel. Açıkçası paketi  o kadar da hoşuma
gitmedi maalesef ama tabii ki önemli olan ürünün güzelliği ve gayette 
beğendim bu rujları. Parlak renkler ama içinde sedef/pırıltı bulundurmuyor
ki bu da kesinlikle bir artı puan. Çünkü pırıltılı rujları pek beğenmiyorum.
Renkleri de tam sevdiğim tonlarda, özellikle kırmızı tam da bir yılbaşı
rengi, pembede tam benlik.

Umarım sizinde hoşunuza gitmiştir.
Mutlu yıllar!
xoxo BeggyBoo

6 comments :

  1. Özellikle kırmızı çok yakışmış canım diğer rengi bende de var ama pek elim gitmiyor nedense :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim canim ^^ Bende daha doğal bi ton olduğu için pembeyi sevdim de kırmızı da aşk tabii. Beğenmene sevindim ^^

      Delete
  2. Bu serisinin Wooden Brown rengini de şiddetle tavsiye ediyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onuda anneme aldım! Çook beğendim cidden hoş bir renk bencede ^^

      Delete
  3. Pembe olana bayıldım. Mutlaka bakacağım.

    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende çok beğenerek kullanıyorum ^^

      Delete