Friday, December 12, 2014

Uygun Fiyatlı Ürün: Flormar, Twist Up Lipstick ve Dudak Kalemi






Merhaba!! ^^
Bugün sizlere, çoook uygun fiyatlı ve çok
beğendiğim renklere sahip olan Flormar markasının Twist Up
Rujunu ve aldığım 3 farklı renkteki dudak
kalemlerinden bahsedeceğim.

Öncelikle rujdan başlarsak, rujun rengi
'caramel' çok güzel ve doğal bir rengi var ayrıca 8 TL gibi çok
uygun da bir fiyatı var fakat, rengini ne kadar çok beğensem de ruj için
öyle çok da güzel şeyler söyleyemeyeceğim. Ruju sürdükten sonra
dudaklarınızda yumuşacık bir his yerine, kurumuş bir his bırakıyor, ve
 aşırı da kurutuyor dudakları. Renk kalıcılığı açısından
çok güzel rengi uzun süre dudaklarınızda
kalıyor fakat kurutması çok kötü bir his.

Rujdan sonra 3 tane dudak kalemi
aldım 224, 217 ve 203 numara olmak üzere. Yukarıdaki
fotoğrafta renklerini ve numaralarını zaten görüyorsunuz 224 numara daha koyu 
bir renk 217 daha bordomsu kırmızımsı bir renk ve 203 nude bir renk.
Pigment açısından renk vermeleri çok mükemmel diyemeyeceğim.
Birkaç sefer uygulayınca tam renklerini veriyorlar.
Yumuşak bir his bırakıyor, fiyatına da bakınca
fena olmayan bir ürün bence.

Umarım beğenmişsinizdir, ruju ben kullanıyorum ne 
kadar zahmetli olsada... İyi haftasonları ^^

xoxo BeggyBoo


2 comments :

  1. kalem rujun farklı bir rengini ben de aldım aşırı kuruttu dudaklarımı long wearing serisinin rujları daha güzel teşekkürler paylaşımın için. benim bloğuma da beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim. Aynen dudakları aşırı kurutuyor. Takipteyim canim seni

      Delete