Wednesday, January 28, 2015

Pandora Bilekliğim ♥










Herkese merhaba!! 1 yıl önce doğum günü hediyem olan
Pandora bilekliğim zamanla charmlar alıp güzelleştirince paylaşayım dedim. Çünkü
özel anları görüpte hatırlatan güzel bir bileklik ve hediye içinde güzel bir fikir olduğu
için. En son fotoğrafta güllü charmı görüyorsunuz charmları ayrı ayrı bu şekilde
satılıyor. Tamamen gümüş ve sürekli bileğimde görüyorsunuzdur fotoğraflarda da
1 yıldır aksatmadan neredeyse her gün  taktım ama en ufak bir kararma bile olmadı.
Bence şu sıralar doğum gününüz veya herhangi bir zamanda olabilir. Çok güzel bir
fikir. Şuana kadar aldığım her charmın benim için bir anlamı var mesela, Eiffel Kuleli
charm Paris'e gittiğimiz günden bir hatıra, gibi... Tumblr, Instagram gibi uygulamalarda
da bazı fotoğraflarda başka kişilerin Pandoralarını ve onu nasıl dizayn ettiklerini de
görebilirsiniz. Ben bu şekilde yaptım. Belki bu kadar da bırakırım belki çok ama çok
özel bir gün için alıp devam ederim. Henüz karar vermedim.

Umarım beğenmişsinizdir. Pandoranın sitesi için:

www.pandora.com.tr

xoxo BeggyBoo

12 comments :

  1. Ben en çok parıldayan çantayı sevdim :)
    www.pisimel.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim! M.A.C'in yılbaşı koleksiyonu yazımdaki çanta. Beğenmene sevindim :)^^

      Delete
  2. Ne kadar güzel bir bileklikmiş. Güle güle kullan canım.

    ReplyDelete
  3. Bileklik çok güzel ancak gözümü arkadaki ışıl ışıl parlayan çantadan alamadım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha herkeste onu diyo :D geçenlerde M.A.C in yılbası koleksiyonu yazımdaki çanta, beğenmene çok sevindim canım :))

      Delete
  4. çok hoş :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    ReplyDelete
  5. Blog keşif ekinliğinden geliyorum :) Sayfanı izliyorum benim sayfama da bekliyorum.Sevgiler :) <3 http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  6. Merhaba sizin yazinizi gorunce bir sey sormak istedim.benimde pandora bileklikgim bar ve alali bes ayi buluyor hergun takmamama ragmen ortalardaki yuvarlak halkalarsa sararma oldu.sizinkinde hic bir degisim soz konusu degilmi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, hayır bende olmadı ama belki sabun/deterjan tarzı bir şeyden olabilir. Bence pandoranın mağazasına götürüp göstermelisin :)

      Delete