Wednesday, February 4, 2015

Eğlenceli Sorular Tag'i

Merhaba bugün uzuun süredir Nağme'yle yazı yazmıyorduk. Hemen
yazalım dedik ve her zamanki gibi bir Tag yazısıyla karşınızdayız :)^^ Eğlenceli
soruları var bende bu tarz yazıları hem yazmayı hemde okumayı seviyorum, Umarım
sizde seversiniz. Lafı çok uzatmadan, Tag'imize başlayalım :)

1- En sevdiğin üç söz?
Hmm.. En sevdiğim üç söz şimdi ilkini türkçeye çevirince bence tam anlamını
karşılamıyor, o yüzden direk yazıyorum. ''I Fell in love the way you fall asleep,
slowly, and then all in once.'' John Green, Aynı Yıldızların Altında.
''Hayat mutlu olmak dışındaki her şey için çok kısa.''
''Hayat fırtınanın geçmesini beklemek değil, fırtınada dans edebilmeyi
öğrenmektir.''

2- YouTube'un bağımlısı mısın?
Yani... Evet, galiba... Tamam kabul, biraz bağımlısıyım. Özellikle PointlessBlog,
diğer adıyla Alfie'nin ve Zoella 'nın vloglarını izlemeye bayılıyorum.

3- En sevdiğin üç dizi veya YT videosu neler?
Hem diziyi hemde YT videosunu söyleyeyim :) Mentalist. Maalesef ki son
sezondayız :( Pretty Little Liars. Arrow. Tabiki bunlar hala devam edenler
olduğu için söyledim. Çok efsane bitmişler de var. :(
YT videolarıda,
Alfie: Nala arrives home
Pewdiepie: Funny Montage
Joey Graceffa: I got a puppy
izlemek istersiniz belki :))

4- Makyaj yapıyor musun?
Yani öyle abartı şeyler kullanmıyorum. Fondöten de kullanmıyorum. Göz
altı kapatıcısı, maskara, allık kullanıyorum genelde. Yani bence aşırı makyaj
kullanmak hem görüntü açısından hoş değil hem de yaşımızı olduğundan çok
daha büyük gösterdiği için çok kullanmak hoşuma gitmiyor.

5- Seni ne/neler ağlatır?
Sevdiğim birini kaybetmek, yakın bir arkadaşımla aramızın bozulması, biriyle
kavga etmek, (nedense tartışmak genelde istemesemde ağlamama neden oluyor)
okuduğum kitapta veya izlediğim filmdeki sevdiğim karakterin ölmesi...

6- Neler seni mutlu eder?
Güzel bir film, kitap, yemek, pizza, güzel hava, arkadaşlarımla gezmek, kitap, kitap
kitap, kitap...

7- Hakkındaki rastgele 7 bilgi?
*şarkı söyleme yeteneğim yok. Hiç. Sıfır. Çok kötü...
*Kitap okumayı çok severim, önceki sorudada gördünüz.
*Birçok hikaye roman denemeleri yaptım hatta çalınmadan önce kendimce
roman/hikaye yazdığım bir sayfam vardı. Anılaar, anılaar...
*İlk hikayemi 3. sınıfta yazdım. Adı da Noel baba ve pamuk şekerdi :D...
*Yüzmeyi aşırı severim. Suyun altında durmayı...
*Köpekleri aşırı severim.
*En çok korktuğum hayvan, yılan...

8- Sende bir 'fangirl' / aşırıya kaça hayranlardan mısın?
Benim aklıma fangirl dediğimizde ilk işte ünlülerin arabalarının peşiden koşup
''bebeğimin babası ol, evlen benimle vs diyen kızlar aklıma geliyor. O yüzden,
utangaç kişiliğimi de ekleyince hayır, hiç değilim.

Eveet, bu kadardı, umarım hoşunuza gitmiştir.
Hala tatil devam ediyorken iyi tatiller!!

Bu yazıyı Nağme'yle birlikte yazdık, onun cevaplarını da onun blogundan
görebilirsiniz! ^^ http://naynaynomm.blogspot.com.tr/


xoxo BeggyBoo

No comments :

Post a Comment