Monday, February 9, 2015

Rujunuzun Kalıcılığını Artırma Yöntemi!












Okulun ilk günü güzel bir yazıyla günü birazcıcık güzelleştireyim
dedim! Son zamanlarda benim çook severek kullandığım ve işe yarayan bir yöntemi
sizlerle paylaşayım dedim. Umarım beğenirsiniz.

Rujunuzun tüm gün dudağınızda sabit kalmasını sağlamak
için illaki gidipte pahalı markaları tercih etmenize hiç gerek yok. Ben de size burada örnek
olsun diye çok uygun fiyatlı ve kalıcılığı az olan Essence marka rujumla gösterdim. Resimler
ile adımları net bir şekilde görebiliyorsunuz ama kısaca anlatacak olursak, ilk olarak dudağımı
nemlendirmesi için lipbalmımı çok azıcık sürdüm daha sonra dudağıma rujumu sürdüm.
Tuvalet kağıdı veya herhangi bir mendili ince parçalara ayırıyorsunuz ve dudağınızın üstüne
ruju örtecek şekilde koyup bir pudrayla tampon hareketlerle dudağınıza yediriyorsunuz.

Rujun kalıcılığını kesinlikle artırıyor fakat fotoğrafta da
gördüğünüz gibi ilk başta parlak bitişli olan rujum mat bir bitişe sahip oldu bu şekilde
ben bu görünüşü çok beğeniyorum sizde beğeniyorsanız, umarım yardımcı olabilmişimdir.

Herkese mutlu haftalar!
xoxo BeggyBoo

2 comments :

  1. Mutlaka denemem gereken bir yöntem tskler.Takipteyim beklerim....pitat1980.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim canım bende takipteyim :))

      Delete