Wednesday, March 18, 2015

Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Yüz Temizleme Jeli!




Merhaba!!
Neutrogena'nın pembe greyfurtlu yüz temizleme jelini kullanıyordum
ve çok da memnundum fakat kısa bir süre önce bitti. Bende aynı serisinden
mandalina ve limonluyu denemeye karar verdim.

Öncelikle 2 haftadır kullanıyorum ve
güzel bir temizleme yapıyor fakat kokusunu ben çok da sevemedim açıkçası
mandalinayla limonun karışımı yüzünden mi yoksa ürünün kendisi yüzünden mi
bilmiyorum ama doğal bir mandalina kokusu yok. Neyse ki koku kalıcı değil.
Onun dışında güzel bir temizleme yapıyor. Ben söylenen kadar çok fazla bir
numarasını göremedim açıkçası. Kesinlikle pembe greyfurtlusu daha çok hoşuma
gitti.

Siz yüz temizleme jeli olarak neleri kullanıyorsunuz?
Herkese mutlu haftasonlarıı!! :))

xoxo BeggyBoo 

2 comments :

  1. merhaba cnm bloğunu keşfettim bende bloğuma beklerim bu arada tek şaşmayacağım ürün neutregena ürünleridir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle bende Neutrogena'nın cilt bakımı ürünlerini çok beğeniyorum. Takibe aldiiim :))

      Delete