Thursday, August 27, 2015

Nerelerdeydim, Yeni Hikayem, İngiltere? | Sohbet

 
 Herkese Merhaba!
Uzuuun, çok, çok uzuuun bir süredir yazamıyorum. Ama şu son zamanlar o kadar yoğun
bir şekilde geçti ki nereden başlasam bilemiyorum. Öncelikle İngiltere gezimden bahsedeyim.
Ben bu yaz Temmuz'un 6 sında arkadaşım ile birlikte hem dil kursu hemde gezmek için
İngiltere'ye gittim. 3 Hafta boyunca Oxford'da kaldık, Tabii ki bu süre boyunca sadece
Oxford'da değildik, Brighton, Bath, Londra'yı da gezdik. Çok güzel bir deneyim oldu benim
için. En çok beğendiğim yer Brighton oldu  belki deniz kenarında olmasından belki de Londra'ya
göre daha sakin ama Oxford'a göre daha eğlenceli olmasından kaynaklanıyordur.
Birçok lezzeti tattım birçok mekanı ziyaret ettim. Çok eğlenceli geçen bir geziydi.

















 Bu süreçten 
sonra Türkiye'ye döndüğümde biliyorsunuz lisede son senem olduğu için her şeyi bir kenara
bırakıp özel derslerime başladım. Şu son bir ay hayatımın en yoğun zamanlarından biri oldu
diyebilirim.  O yüzden birçok şeye zaman ayıramadım.
İşin heyecanlı kısmını söylemeden önce biraz öncesinden bahsedeyim. Benim hikayeler
yazmam taa küçüklüğüme dayanır. Küçükken beni etkileyen olaylardan veya birçok durumu
keşke böyle olsaydı diyipte hayal gücümle büyüttüğüm hikayelerden yararlanarak bir sürü
kendimce acemi hikayeler yazardım. Daha sonra üniversiteli bir arkadaşım ve ben , ben orta
okuldayken bir site kurup hikayelerimizi oraya paylaşmaya başlamıştık. Biliyorsunuzdur belki
o zamanlar (ve hala) Facebook da bir sürü hikaye sayfaları olurdu. Onlardan biri de bizimkiydi
ve oldukça büyümüştü sayfamız.İnsanlardan geri dönüşler almaya bayılıyordum.
Ki hala da çok seviyorum. Gelelim bugüne. Artık nasıl sıkılmışsam, kendi kaçış noktamı yine
kalemim yaptım. Hala acemi hikayeler yazdığımı belirtmek isterim, geliştirmem gereken 
birçok şey var biliyorum. Fakat bir yerden de başlamak lazım. O yüzden wattpad'de
yeni hikayemi paylaştım. Lütfen göz atın ve eleştiri/yorumlarınızı eksik etmeyin
 Umarım beğenirsiniz.

Hikayemin Linki

xx

5 comments :

  1. yazıyla alakasız sanırım ama tanya burr güzellikle ilgili kitap falan mı ? merak ettim arada izlediğim bir youtuber

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet canım bende çok seviyorum. Hem kendi yaşantısını, youtube macerasını yazmıs hemfe güzellik, bakım, saç ve yemek tarifleri gibi bilgilendirici yazıları var. Ne zaman sıkılsam elime onu alıyorum. Çok sevdim eğer sende benim gibi Tanya'yı seviyorsan kesinlikle al derim ^^

      Delete
  2. çok güzel bir yazı olmuş bloğunu yeni gördüm ve takibe aldı bende beklerimm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim hemen bende takibe alıyorum canım ^^

      Delete
  3. İngiltere İngiltere güzel İngiltere. :=)

    ReplyDelete